Beast Breaker
Beast Breaker, tatmin edici pinball fiziklerini taktiksel karar alma ile bir araya getiriyor. Bir saldırı türü seç, en iyi açıyı bul ve ateşle! Skipper'ın ekranda yalpaladığını ve dev Canavarları parçalara ayırdığını izle.