Beat Hazard 3
Każdy z Twoich utworów cechować będzie unikalny rytm oparty na muzyce. Beat Hazard 3 harmonijnie łączy w sobie miłość do gier i muzyki, a efektem tego połączenia jest niepowtarzalna rozgrywka.
Dzięki grze Beat Hazard 3 możesz teraz zmapować swoje ulubione utwory lub gatunki muzyczne i stworzyć z nich potężną galaktykę muzyki, którą możesz badać.
Dzięki udoskonalonemu systemowi „Open Mic”, który może połączyć się z dowolnym źródłem muzyki, gra Beat Hazard 3 jest kompatybilna z muzycznymi serwisami streamingowymi. Świat muzyki stoi teraz przed Tobą otworem!