Bliv kejser! Mine trillion skønheder Planet Empire
Alle vil eje mindst 10.000 smukke og beboelige planeter og mindst 1 milliard smukke, søde piger!
Og utallige planeter, guddommelige kongeriger og civilisationer tilbyder dig deres loyalitet og hymner.
Den søde pige, der græder og tigger dig om at købe hende på denne butiksside lige nu, er din første, og den der elsker dig mest!
♡ Køb mig venligst, Deres Majestæt~ Jeg er din eksklusive smukke søde pige! Mester, lige nu!