Become Emperor! My Trillion Beauties Planet Empire
This is a video interactive game where you play as the Emperor, advancing and deciding the entire story by clicking on different choices.
Everyone will own at least 10,000 beautiful and habitable planets, and at least 1 billion beautiful sweet girls!
From the day the billions of stars were born, we have been waiting for your arrival.
And countless planets, divine kingdoms, and civilizations are offering their loyalty and hymns to you.
The sweet girl who is crying and begging you to buy her on this store page right now is your first one, and the one who loves you the most!
♡ Please buy me, Your Majesty~ I am your exclusive beautiful sweet girl! Master, right now!