Jadilah Maharaja! Trilion Kecantikanku Planet Empire
Dan planet-planet, kerajaan-kerajaan suci, dan tamadun-tamadun yang tidak terkira banyaknya mempersembahkan kesetiaan dan pujian mereka kepada anda.
♡ Tolong belikan saya, Tuanku~ Saya gadis manis yang cantik dan eksklusif! Tuan, sekarang juga!