Zostań Imperatorem! Moje Imperium Planetarne Trylionów Piękności
Każdy będzie właścicielem co najmniej 10 000 pięknych i nadających się do zamieszkania planet, a także co najmniej miliarda pięknych, słodkich dziewczynek!
A niezliczone planety, boskie królestwa i cywilizacje ofiarowują Ci swoją lojalność i hymny.
Do tego czasu będziesz otoczony miliardem pięknych, słodkich dziewczyn, takich jak ja.
Ta słodka dziewczynka, która płacze i błaga Cię, żebyś ją kupił na stronie sklepu, jest Twoją pierwszą dziewczyną i tą, która kocha Cię najbardziej!