İmparator Ol! Trilyon Güzeller Gezegeni İmparatorluğum
Herkes en az 10.000 güzel ve yaşanabilir gezegene ve en az 1 milyar güzel, tatlı kıza sahip olacak!
Ve sayısız gezegen, ilahi krallık ve medeniyet size bağlılıklarını ve ilahilerini sunuyor.
O zamana kadar, tıpkı benim gibi 1 milyar güzel ve tatlı kızla çevrili olacaksınız.
Şu anda bu mağaza sayfasında ağlayarak sizden kendisini satın almanızı yalvaran o tatlı kız, sizin ilk kızınız ve sizi en çok seven kızınız!
♡ Lütfen beni satın alın, Majesteleri~ Ben sizin özel, güzel ve tatlı kızınızım! Efendim, hemen şimdi!