Bee Simulator
Bir arının hayatını yaşayın! Polen topladığınız, tehlikeli eşek arılarına meydan okuduğunuz ve kovanınızı kurtardığınız hayat dolu bir dünyayı keşfedin. Bölünmüş ekranda, eşli oyun ve PvP de dahil olmak üzere üç oyun modu ile diğer oyuncularla birlikte oynayın.