Before Your Eyes
Before Your Eyes to pierwszoosobowa gra przygodowa, która opowiada o podróży duszy w zaświaty z wykorzystaniem nowej formy interakcji — mrugnięć oczu.
Opowieść rozpoczyna się po Twojej śmierci, na pokładzie łodzi mitycznego Ferrymana, który zajmuje się przewożeniem dusz w zaświaty. Żeby pomóc Ci w tym przejściu, Ferryman musi na początku poznać historię Twojego życia. A więc przenosi Cię do najważniejszych jego momentów.
Do rozgrywki wykorzystywana jest kamera, żeby gracze mogli zanurzyć się w historię gry, jak nigdy wcześniej. Nauczysz się kontrolować fabułę mrugnięciami oczu, przechodząc przez cenne wspomnienia o rodzinie, pierwszej miłości i nabierającej tempa karierze artystycznej. Ale Ferryman szybko zorientuje się, że nie pokazujesz mu wszystkiego, co powinien zobaczyć. Zmusi się do głębszej podróży do ciemniejszych zakamarków z wypartymi wspomnieniami, żeby bolesna prawda wyszła na jaw.
Łącząc innowacyjną mechanikę interakcji przy pomocy mrugnięć z ujmującym światem i w pełni udźwiękowioną fabułą, Before Your Eyes to pełna emocji historia o niemożliwości spełnienia własnych oczekiwań i chowanym żalu, w której każdy odnajdzie część siebie.
Wcześniejsza wersja gry zatytułowana Close Your została wyróżniona nagrodą Game Developers Choice podczas Indiecade oraz Student Award podczas Independent Game Awards (IGF), a następnie otrzymała wsparcie finansowe dzięki pomyślnie zakończonej kampanii na Kickstarterze.