Beneath
Beneath er et Lovecraft-inspireret overlevelses-FPS fra et mikrostudie grundlagt af to brødre med en livslang passion for gyser- og skydespil. Begrænset ammunition, nådesløse fjender og en følelse af det ukendte kombineres i en over 10 timer lang, historiedrevet singleplayer-kampagne, der er skabt til både erfarne spillere og dem, der søger en udfordrende old school-oplevelse.
Den erfarne dykker Noah Quinns rutineekspedition kaster ham ud i kaos og fanger ham i havets dyb, hvor en ældgammel ondskab lurer. Mens forsyningerne svinder ind og mareridtsagtige væsner nærmer sig, må Noah konfrontere forfærdelige mutationer og opklare en uhyggelig sammensværgelse, der truer selve menneskeheden.
Med sin datters liv hængende i en tynd tråd bliver Noah presset til det yderste i et desperat kapløb med tiden. Kan han afdække sandheden og stoppe en ældgammel rædsel fra at dukke op, eller vil afgrunden opsluge dem alle?
Beneath er skabt af to passionerede brødre og kombinerer Lovecraft-gys med actionfilmfortælling, der udspiller sig dybt nede i det arktiske hav. Du skal kæmpe mod tiden for at finde en kur til din datter, kæmpe for overlevelse, mens du rejser mellem en række forskningsstationer og opdager Omnium Corporations dystre hensigter.
Konfronter en skræmmende række fjender fra nådesløse soldater til groteske Lovecraft-agtige monstre. Med begrænset ammunition skal du administrere dine forsyninger, opgradere dit arsenal og gøre smart brug af miljøfarer for at overleve.
Old-school gaming: Skabt som et kærlighedsbrev til klassikerne af et mikrostudie grundlagt af to brødre med en livslang passion for genren.
Kæmp for dit liv: Soldater jager dig med maksimal aggression, og overjordiske rædsler lurer på dig ved hvert skridt.
Bevar fornuften under belejring: Bevar din forstand, mens du står over for mareridtsagtige visioner og væsner.