Bewitched: Part 1
Bewitched to wizualna powieść pełna przygód i misji w świecie magii, gdzie masz niesamowitą szansę zostać uczniem jednej z najbardziej osobliwych i charyzmatycznych czarownic。
Protagonistą jest chłopiec o imieniu Thomas, który ma trudne życie. Sytuacja pogarsza się, gdy jego ojciec żeni się z kobietą, która po prostu nie może znieść swojego pasierba. Całe jego życie zmienia się przez nagłą wizytę u ciotki, którą odwiedził raz wiele lat temu. Teraz jest całkowicie rozproszony od wszystkich smutnych myśli, ponieważ jego ciotka Alice to prawdziwa czarownica, która ma gadającego kota i mnóstwo magicznych rzeczy, a jej dom nie jest odpowiednim miejscem dla małych chłopców. Ale mimo wszystkich niebezpieczeństw Thomas przyjmuje wyzwanie i zdecydowanie postanawia osiągnąć szczyty wytwarzania mikstur i odkryć wszystkie sekrety ukryte za magiczną barierą.