Beyond Galaxyland
Inspirowana klasycznymi filmami science-fiction Beyond Galaxyland to międzygalaktyczna przygodowa gra RPG 2.5D osadzona wśród kosmicznych przestworzy. Wciel się w rolę licealisty Douga, który zostaje przeniesiony do "Galaxylandu" - przypominającego strukturę zoo układu słonecznego planet - na epicką misję uratowania swojej rodzinnej planety, Ziemi.
Zupełnie nowe podejście do uwielbianych gier RPG. Przygotuj się na podróż bez precedensu, przemierzając tętniące życiem dżungle, oświetlone neonami miasta i cybernetyczne kasyna, gdzie każda nowa planeta jest pełna intrygujących postaci, nikczemnych wrogów i innych niespodzianek.
Przeżyj na własnej skórze wszystkie emocje i dreszcze przygody sci-fi w stylu retro, w zupełnie nowym ujęciu historii o rybie wyjętej z wody, która umieszcza gracza w samym centrum akcji! Śmiech, strata, niebezpieczeństwo i przyjaźń, Beyond Galaxyland ma to wszystko, a nawet więcej, a wszystko to zanurzone jest w olśniewającej warstwie neonowo-tastycznych pikseli.
Od spowitych śnieżycą samolotów Arcos po tropikalne wąwozy dżungli Erros, od tętniących neonami miast Neo po jałowe wydmy Xalm, eksploruj kosmiczne skupisko unikalnych światów, z których każdy oferuje własne misje, łamigłówki i nietuzinkowe postacie.
Na każdej planecie czyhają różne niebezpieczeństwa, a najbardziej epickie z nich to bossowie, których napotkasz podczas swoich pozaziemskich podróży, w tym kolosalne kosmiczne smoki, mięsożerne kwiaty i wszechwiedzący bioniczny behemot, którym jest Mother Brain.
Wyjątkowa ścieżka dźwiękowa, inna niż wszystko, co do tej pory słyszeliście (na tej planecie), z ponad 50 utworami różnych gatunków, od elektroniki po hip-hop i blues, z dużą dawką fortepianu.