Beyond Galaxyland
Klasik bilim kurgu filmlerinden esinlenen Beyond Galaxyland, galaksiler arası yıldızlarda geçen 2,5D macera rol yapma oyunudur. Lise öğrencisi Doug'ın, Dünya'yı kurtarmak için "Galaxyland" adı verilen hayvanat bahçesi benzeri güneş sistemi gezegenlerinde çıktığı maceraya katıl.
Sevilen eski RYO maceralarına yeni bir yaklaşımla bambaşka bir serüvene hazırlan. Her yeni gezegenin ilgi çekici karakterlerle, acımasız düşmanlarla ve daha başka sürprizlerle dolu olduğu bereketli ormanlardan, neon ışıklandırmalı şehirlerden ve sibernetik kumarhaneler arasından uçarak geç.
Aksiyonun tam ortasına atılacağın, seni sudan çıkmış balığa döndürecek heyecan ve sürprizlerle dolu retro bilim kurgu macerasını ilk elden deneyimle! Kahkahalar, kayıplar, tehlikeler ve arkadaşlıklar... Beyond Galaxyland'de hepsi var ve bazıları göz kamaştırıcı neonla donatılmış piksellerle kaplı.
Her birinin kendine has görevleri, çevresel bulmacaları ve dünya dışı karakterleri olan Arcos'un karla kaplı ovalarından Erros'un orman vadilerine, Neo'nun neonla parlayan şehirlerinden Xalm'ın çorak çöl kumullarına kadar uzanan benzersiz gezegenlerden oluşan bu kozmik kümeyi keşfet.
Daha önce bu gezegende dinlediğin hiçbir müziğe benzemeyen, elektronikten hip-hop'a ve piyano ağırlıklı blues'a kadar sayısız türü kapsayan 50'den fazla oyun müziğinin tadını çıkar.