Beyond These Stars
Belirsiz zamanların sonrasında toparlanma dönemindeki İnsalar kendilerini evrende yolculuk eden yalnız bir Kozmik Balina olan Kewa'nın sırtında bulurlar. Bilinci olan bir yaratığın sırtına şehir kurmanın elbette getirdiği zorluklar var ama aranızdaki samimiyeti artırdıkça ve galakside yolculuk ettikçe keşif ve sürekli genişleme için birçok büyük fırsatla karşılaşacaksın. Başka türlerle tanış, İnsalarının ihtiyaçlarını ve isteklerini karşıla ve hem kendi atarların hem de Kozmik Balinaların ataları hakkındaki gerçeği araştır.
Uzay boşluğu gizemlerle dolu ve sen, Kozmik Balina Kewa'nın tepesindeki yeni evine ilk ulaştığında İnsaların kısa sürede hem birbirleriyle hem de yeni evleriyle beraber çalışmaları gerektiğini öğrenecek.
Kewa'yla bir sistemden diğerine yolculuk ederken galaksinin ortak geçmişini ortaya çıkar. Geçmişin hakkındaki sorulara cevaplar ara, Kozmik Balinaların geçmişini öğren ve herkesi birbirine bağlayan özgün ilişkileri anlamlandır.
Uzaydaki bu yolculukta Kewa ile bir arada yaşayarak halkının hayatta kalma, refah ve ilerleme dengesini kur. Beyond These Stars, yaşayan, nefes alan ve bilinçli bir dünya bağlamı içerisinde tedarik zincirlerinin lojistiğini ve üretim hatlarını kurgulamanı bekliyor.