Demo
Doświadcz niezwykłego życia Jodie i jej interakcji z potężnym nadprzyrodzonym bytem w ramach już dostępnej wersji demo.
Ta bezpłatna wersja demo gry Beyond: Dwie dusze daje Ci możliwość doświadczenia jednej godziny z życia Jodie Holmes.
Czekają na Ciebie dwa rozdziały: Eksperyment, w którym z pierwszej ręki doświadczasz silnej i przerażającej interakcji młodej Jodie z nadprzyrodzonym bytem, oraz Ścigana, w którym dorosła już Jodie ucieka przed agentami CIA w mrożącej krew w żyłach sekwencji, od której nie sposób się oderwać.
Podobnie jak sama gra, demo oferuje fantastyczną grafikę w rozdzielczości 4K (60 klatek na sekundę) oraz zgodność z monitorami ultrapanoramicznymi (21:9).