Beyond Typicals
Beyond Typicals to odświeżająco proste i zaskakująco potężne narzędzie projektowe dla urbanistów, osób zajmujących się wytaczaniem dróg, pracowników administracji publicznej, inżynierów budownictwa, menedżerów projektów, lokalnych aktywistów i nie tylko.
Oto całkiem nowe narzędzie z mechaniką przeciągania i upuszczania do projektowania w czasie rzeczywistym, koordynowania projektów, publicznych posiedzeń, ofert, koncepcji, przekrojów 3D, analiz bezpieczeństwa, planowania ruchu drogowego i nie tylko.
Jeżeli chcesz otworzyć pliki zapisu z wersji poprzedzającej 2.0, pobranie starszego oprogramowania będzie możliwe bezpośrednio w naszej witrynie.