Beyond Typicals
Bu yepyeni sürükle-bırak tipi yaratma aracı ile gerçek zamanlı planlama, proje koordinasyonu, kamuya açık toplantılar, teklifler, taslak konseptler, 3D tipik kesitler, güvenlik analizleri, Trafik Düzenleme (MOT) planlamaları ve çok daha fazlasını yapabilirsin.
Sürüm 2.0'da, yazılımın önceki sürümüne ait kayıt dosyaları desteklenmemektedir. Planlandığı üzere ilerleyen süreçte önceki sürümün geliştirilmesi durdurulacaktır.