Puzzle Biblijne: Gra Chrześcijańska
Puzzle Biblijne: Gra Chrześcijańska to relaksująca, rodzinna gra logiczna, która ożywia historie biblijne za pomocą pięknych ilustracji i krótkich animowanych opowieści. Każda układanka rozpoczyna się inspirującym fragmentem Pisma Świętego, po którym następuje barwna ilustracja do ułożenia.
Gra jest przeznaczona dla graczy w każdym wieku i oferuje intuicyjne sterowanie, rosnący poziom trudności oraz kojącą ścieżkę dźwiękową inspirowaną Psalmami. Dla bardziej rywalizujących graczy, każda układanka zawiera własną tablicę wyników, umożliwiającą wspinanie się w rankingu za szybkość i precyzję. Można także odblokowywać osiągnięcia poprzez wykonywanie specjalnych wyzwań.
To coś więcej niż gra – to przestrzeń do refleksji, więzi i duchowego wzrostu. Niezależnie czy jesteś fanem puzzli, rodzicem, czy członkiem wspólnoty wierzących, Puzzle Biblijne oferuje głęboki sposób na relaks i obcowanie ze Słowem – historia po historii.