Bibots
Bibots, kurşun cehennemi türüne odaklanan yukarıdan aşağıya nişancı rogue lite oyunudur. İki karakter arasında geçiş yap, canavarlarla dolu bölgeleri keşfederek temizle, beceriler aç, karakterlerini özelleştir, öl, ders çıkar ve tekrar dünyayı kurtarmayı dene.
Crob kâşif Tayar ve dünyasının beklenmedik kurtarıcısı Takaful olarak oyna. Silahlarını seç, cesaretini topla ve şeytani bir zihnin planlarına karşı çık. Tayar bu macerasında yalnız değil; bir Bibot tarafından seçilerek (aslında bir tanesine şans eseri denk gelerek) bu kadim mekanik yaratıklardan birine dönüşme özelliği kazanır.
Keşfedilecek karakterlerin yanı sıra tehlikeli canavarların da mesken tuttuğu rengârenk bir dünyadaki gizemli tapınaklarda maceraya atıl. Dünya, her biri kendine has bir atmosfere sahip keşfedilmeyi bekleyen bölgelere bölünmüş durumda. Rastgele oluşturulmuş bölgelerde, her oynayışında değişen el emeği savaş odaları, hazineler, tüccarlar ve sırlar bulunuyor. Faunayı yozlaştıran ve Takaful'u tehdit eden alçak düşmanlara karşı evini koru.
Destansı macerasında Tayar'a katılacak Bibot'u seç, çatışmalar sırasında enerji biriktirerek bu mekanik varlıkların tahrip edici gücünü toplamak için kullan. Her Bibot'un sahip olduğu kendine has oyun tarzından ve becerilerinden faydalanarak en zorlu düşmanlarınla savaş veya kendini içinden çıkması imkânsız durumlardan kurtar. Bibot'ların ustası ol! Aynı Bibot'u kullanarak ne kadar uzun süre savaşırsan, Tayar'la olan sinerjisini o kadar yükseltebilirsin ve bu sayede savaşa girmeden önce özelleştirebileceğin yeni saldırı çeşitlerini açabilirsin.
Tayar'ı çeşitli silahlarla donat; keşfederek veya tüccarlarla karşılaşarak bulacağın çiplerle onları özelleştir. Oyun tarzını kişiselleştirmek için denemeler yaparak farklı etkileri bir araya getir. Sonsuz ihtimaller arasında güçlü bir sinerji yakala ve hayallerindeki silahı yarat.
Çatışmalar sırasında deneyim kazanarak Tayar'ın becerilerini geliştir. Hayatta kalmaya, askerliğe veya bilim insanlığına odaklanabilir ya da hepsini karıştırabilirsin. Her bir alan, çeşitli becerileri geliştiren ve Tayar ile Bibot'u arasındaki sinerjiyi güçlendirecek çok daha fazla imkân sunan kalıcı pasif geliştirmelere erişmeni sağlar.
Bibots, her türden oyuncu için tasarlandı. Bu yüzden hızlı bitirmek isteyen oyuncular için düşünülmüş özellikler ve oyun mekanikleri de oluşturduk. Oyun, mevcut oyun sürenin takibini tutar ve bu süreyi oyun sırasında dilediğin zaman görebilirsin. Seviyeleri ne kadar çabuk tamamlarsan hızlı oyun tarzına göre elde edeceğin ödül de o kadar fazla olur. Bibot'unu çağırarak zamanlayıcını etkileyebilir, zamanın akışını durdurabilir, karakterlerinin arasında akıllıca geçiş yaparak sürenin bitmesini engelleyebilir ve böylece maksimum sayıda ödülün sahibi olabilirsin.