Big Buck Hunter: Ultimate Trophy
Big Buck Hunter: Ultimate Trophy ile hedefine kilitlenip mermini doldurmaya ve vahşi doğaya daha önce hiç olmadığı gibi hükmetmeye hazır ol! Bu çığır açan deneyim, 1 numaralı arcade avcılık oyununu heyecan verici yeni zirvelere taşıyarak, önceki popüler oyunun 3 katından fazla içerik sunuyor.
Beyaz Kuyruklu Geyiklerden ve Ren Geyiklerinden Yünlü Mamutlara ve Kılıç Dişli Kaplanlara kadar çeşitli hayvanları kovalayarak 135 yoğun avlanma alanına sahip 27 destansı yolculuğa çık. 27 adrenalin dolu bonus oyunu, Arbalet gibi kapsamlı silah seçenekleri, yepyeni çok oyunculu modlar ve yeniden tasarlanmış bir kupa odası ile Big Buck Hunter: Ultimate Trophy, arcade avcılık maceraları için yeni bir standart belirliyor. İster deneyimli bir keskin nişancı ol, ister bir acemi, av başladı; hazır mısın?