Big Helmet Heroes
Discover a hilarious 3D beat 'em up game that combines combat and adventure. Find the 29 adorable heroes hidden in fantastic kingdoms and choose your favorites to save the princess. Play solo or with a friend and try to overcome all the challenges!
Step into the world of "Big Helmet Heroes," a cinematic 3D beat'em up adventure that combines stunning visuals, movie-quality animations, and exhilarating action. Join adorable knights on a quest across fantastical realms. Play with a friend in two-player co-op mode to rescue the princess and uncover even greater challenges ahead!
Immerse yourself in a game that pushes the boundaries of animation. Our state-of-the-art visuals breathe life into each hero and environment, making every battle spectacularly vivid.
Harness the power of 4 distinct combat styles. use your surroundings to your advantage by wielding whimsical and funny weapons.
Experience the joy of cooperative gameplay in local co-op mode. Tackle enemies together, strategize your next moves, or just enjoy the chaos of battling side by side with your friend.
Explore levels that push the boundaries of creativity, each more surprising and visually stunning than the last. The vibrant backdrops and intricate designs set the stage for unforgettable adventures.
Each hero comes with their own special abilities that can demolish obstacles and enemies alike. These superpowers are not only unique but also visually explosive, adding an extra layer of excitement to your gameplay.
... An epic journey where high-quality graphics meet captivating gameplay. Dive into a world where every detail is crafted for visual and gameplay excellence. Prepare for an adventure that’s as enjoyable to watch as it is to play.