Big Helmet Heroes – Edycja Exalted
Odkryj zabawny świat Big Helmet Heroes, gry 3D typu bijatyka, która łączy walkę i przygodę. Znajdź 29 uroczych bohaterów ukrytych w fantastycznych królestwach i wybierz swoich ulubionych, aby uratować księżniczkę. Graj samodzielnie lub z przyjacielem i zmierz się z wymagającymi wyzwaniami, które na Ciebie czekają!!