Binary Smoke
Geleceğe hoş geldin. Dijital karanlık, dünyayı tüketti. Fakat Binary Smoke'ta hâlâ umut var. Yöneten sınıfa karşı çıkarılan ayaklanmaya öncülük et ve geleceğe olan inancı geri kazandıracak bir devrimin ateşini yak.