Apakah Pakaian Grace Ashcroft?
Pada hari pelancaran, 27 Februari 2026, 1:00 TGH. HARI GMT+8, pengguna yang membeli Resident Evil Requiem akan turut diberikan Pakaian Grace Ashcroft di Fortnite. Pastikan anda membeli Resident Evil Requiem menggunakan akaun Epic yang sama yang anda gunakan untuk bermain Fortnite.
Ya! Jika anda log masuk menggunakan akaun Epic anda di PC atau mudah alih, atau telah menyambungkan akaun konsol anda ke akaun Epic, Pakaian Grace Ashcroft akan tersedia dalam Locker Fortnite anda bermula 27 Februari 2026, 1:00 TGH. HARI GMT+8.
Jika anda membuat bayaran balik untuk pembelian Resident Evil Requiem di Epic Games Store, anda akan kehilangan Pakaian Grace Ashcroft dalam Fortnite sekiranya anda memperolehnya melalui pembelian Resident Evil Requiem.