Czym jest strój Grace Ashcroft?
Strój Grace Ashcroft to element kosmetyczny w grze, z którego można korzystać w Fortnite od 27 lutego 2026 r. o godz. 6:00 czasu polskiego.
Każdy zakup Resident Evil Requiem w przedsprzedaży lub w cenie regularnej w Epic Games Store od 29 października 2025 r., godz. 23:00 czasu polskiego, gwarantuje strój Grace Ashcroft dostępny w Fortnite od 27 lutego 2026 r., godz. 6:00 czasu polskiego.
W dniu premiery gry (27 lutego 2026 r. o godz. 6:00 czasu polskiego) użytkownicy, którzy zakupią Resident Evil Requiem, otrzymają również strój Grace Ashcroft w Fortnite. Pamiętaj, aby kupić Resident Evil Requiem przy użyciu tego samego konta Epic, którego używasz do grania w Fortnite.
Strój Grace Ashcroft będzie również dostępny do kupienia osobno w sklepie Fortnite od 1 marca 2026 r. o godz. 1:00 czasu polskiego do 8 marca 2026 r. o godz. 00:59 czasu polskiego.
Tak! Po zalogowaniu się na konto Epic Games na PC/urządzenia mobilne lub po uprzednim połączeniu konta konsoli, strój Grace Ashcroft zostanie automatycznie udostępniony w szafce Fortnite. Zawartość będzie dostępna od 27 lutego 2026 r. o godz. 6:00 czasu polskiego.
Co się stanie, jeśli mam już zakupiony strój Grace Ashcroft w sklepie z przedmiotami Fortnite, a następnie kupię Resident Evil Requiem w sklepie Epic Games Store?
Jeśli masz już zakupiony strój Grace Ashcroft, wtedy zamiast niego otrzymasz środki w Fortnite w postaci 1 500 V-dolców.
Strój Grace Ashcroft w Fortnite będzie dostępny tak długo, jak długo gra Resident Evil Requiem będzie dostępna w sprzedaży w Epic Games Store.
○ Jeśli mieszkasz w Unii Europejskiej, gra Fortnite jest dostępna w sklepie Epic Games Store na urządzenia mobilne. Użytkownicy iPhone'a w UE mogą też grać w Fortnite za pośrednictwem AltStore PAL.