BIOMUTANT — Klasa najemnika
Najemnik to specjalna klasa wyposażenia do wykorzystania od początku rozgrywki tylko w tym dodatku. Najemnik od początku może używać dwóch broni jednocześnie i jest wyposażony w klasyczną katanę oraz krótsze ostrza wakizashi. Krótko mówiąc, pozwoli Ci poznać świat BIOMUTANT, od samego początku nadając Ci rolę klasycznego, wyglądającego jak samuraj wojownika.