BioShock Infinite: The Complete Edition
Belalı insanlara borçlanan özel dedektif Booker DeWitt, başarması imkânsız bir görevi üstlenmek zorunda kalır; bulutların üzerinde uçan bir şehir olan Columbia'ya seyahat etmek ve Elizabeth adında gizemli bir kadını kurtarmak. Burial at Sea 1. ve 2. Bölümleri ve Clash in the Clouds'ı içerir.
Bu kadın, gerçekliğin yapısını değiştirme gücüne sahip ve onu kaçıran kişi, çarpık Amerikan rüyası vizyonunu bu güç sayesinde gerçekleştireceğini düşünüyor. Yerçekimine meydan okuyan Sky-Lines üzerindeki Columbia semalarında süzül, çeşitli ateşli silahlar ve insanüstü yetenekler kullan ve Elizabeth ile işbirliği yaparak imkânsıza yakın bir kurtuluş mücadelesi ver.