BioShock Remastered
Eksploruj podwodne miasto Rapture, schronienie dla najwybitniejszych umysłów, które stało się dystopijnym koszmarem przez pychę jednego człowieka. Wśród wypełnionych wodą ruin powstał nowy ekosystem, a oszalałe mutanty Splicers polują na Little Sisters, które byłyby bezbronne bez ich potężnych opiekunów nazywanych Big Daddy. Aby przetrwać, musisz szybko myśleć i korzystać z przechwyconej broni oraz nadludzkich zdolności otrzymanych dzięki modyfikującym DNA Plazmidom. Żeby pokonać mutanty Rapture, musisz stać się jednym z nich.