BioShock Remastered
Bir zamanlar toplumun en büyük zihinleri için bir sığınak olan ancak bir adamın kibri yüzünden distopik bir kâbusa dönüşen denizaltı şehri Rapture'u keşfet. Su dolu harabelerin ortasında, meczup Splicer'ların dev Big Daddy koruyucuları olmadan korumasız kalan Little Sister'ları kovaladığı yeni bir ekosistem doğuyor. Hayatta kalmak için tek umudun hızlı düşünmek, yeniden topladığın silahlar ve DNA değiştiren Plazmidler sayesinde sahip olduğun süperinsan güçlerin. Rapture'un mutasyona uğramış canavarlarını alt etmek için sen de bir canavara dönüşmelisin.