Birch Simulator
Bohaterowie współczesnych gier mogą być bardzo różni. Dzielni rycerze, genialni naukowcy lub superbohaterowie ratujący całe światy. Ta gra oferuje bardziej niezwykłe doświadczenie. Tutaj możesz stać się Brzozą. Tak, zgadza się. Jesteś najzwyklejszą brzozą, a Twoim jedynym celem w tym świecie jest po prostu istnieć. Nie ma żadnych prób, pośpiechu, zmartwień ani obowiązków. Niczego się od ciebie nie wymaga, po prostu ciesz się śpiewem ptaków i szumem wiatru rozwiewającego twoje zielone liście. Możesz rosnąć w zimowym syberyjskim lesie, na bagnach, w brzozowym gaju wśród siostrzanych brzóz i w innych, nawet dość nielogicznych miejscach. Stań się najlepszą brzozą, jaką możesz być.