Black Book – Endless Battles
Walcz z najbardziej przeraźliwymi przeciwnikami Czerdynia podczas podróży do samego piekła! Rozwijaj postać, próbuj różnych taktyk i sprawdź swoją odwagę w walce w nowym trybie roguelike Black Book – Endless Battles.