Black Book - Endless Battles
Cehennemin girişine doğru bir yolculukta Cherdyn'in en korkunç düşmanlarına karşı savaş! Black Book'un yeni rogue-like modu olan Sonsuz Savaşlar'da (Endless Battles) karakterinin seviyesini yükselt, farklı taktikler dene ve savaşta cesaretini sına.