Black Flower Demo
In this strategic roguelike survival game, knowledge is your true progression. Grow flowers, gather resources, and use clever combinations of tools, devices, charms and weather to make the Black Flower bloom.
Black Flower is a strategic roguelike about survival and growth in a fragile garden.
Guide your garden through a magical calendar, making daily choices between unpredictable weather conditions. Each day brings new risks and opportunities, forcing you to manage resources, protect your flowers, and adapt to an ever-changing world.
At the center of your journey lies a single black seed — a rare and mysterious chance to change your fate, if you can make it bloom.
Combine tools, devices, enchantments, and weather effects to overcome every challenge.
A relaxing yet challenging experience where careful planning competes with unpredictable chaos.