Black Flower Demo
Tanam bunga kumpulkan sumber dan gunakan gabungan bijak alat peranti azimat serta cuaca untuk membuat Black Flower berkembang.
Di tengah perjalanan anda terdapat satu biji benih hitam — peluang yang jarang dan misteri untuk mengubah nasib anda jika anda dapat membuatnya berkembang.
Pengalaman yang santai namun mencabar apabila perancangan teliti bersaing dengan kekacauan yang tidak dapat diramalkan.