Black Flower Demo
Uprawiaj kwiaty zbieraj zasoby i sprytnie łącz narzędzia urządzenia zaklęcia oraz pogodę aby sprawić że Black Flower zakwitnie.
Black Flower to strategiczny roguelike o przetrwaniu i rozwoju w delikatnym ogrodzie.
W centrum twojej podróży znajduje się jedno czarne nasiono — rzadka i tajemnicza szansa na zmianę swojego losu jeśli uda ci się doprowadzić je do rozkwitu.
Relaksujące ale wymagające doświadczenie w którym staranne planowanie rywalizuje z nieprzewidywalnym chaosem.