Black Myth: Wukong Digital Deluxe Edition
Black Myth: Wukong Digital Deluxe Edition'da ana oyun ile özel bir silah, ekipman ve aksesuarın yanı sıra oyunun resmî müziklerinden bir seçki sunan Müzik Kütüphanesi bulunur.
※ Oyundan seçilen şarkılardan oluşturulan listenin keyfini çıkarmak için oyunun ana ekranından "Müzik Kütüphanesi"ni etkinleştirebilir veya "Black Myth: Wukong Soundtrack Selection"ni indirebilirsin. Önce oyunu Mukadder Kişi olarak oynarken macera boyunca şarkıları deneyimlemeni, sonrasında istediğin zaman dinleyerek o anları yeniden yaşamanı tavsiye ederiz.