Black Myth: Wukong Digital Deluxe Edition
Black Myth: Wukong's Digital Deluxe Edition includes the full game, exclusive weapon, equipment, curio, plus the Music Library, featuring a selection of music from the game's soundtrack.
※ By activating "Music Library" on the game's Title Screen, or downloading "Black Myth: Wukong Soundtrack Selection" through the platform, you can enjoy a curated list of tracks from the game. We highly recommend that you first experience these pieces as you journey through the game as the Destined One, then return here to relive them to your heart's content.