Black Myth: Wukong – Cyfrowa Edycja Deluxe
Cyfrowa Edycja Deluxe gry Black Myth: Wukong zawiera pełną grę, specjalną broń, wyposażenie, unikatowe przedmioty, a także bibliotekę muzyczną z wybranymi utworami ze ścieżki dźwiękowej do gry.
※ Aktywując „Bibliotekę muzyczną” na ekranie tytułowym w grze lub pobierając „Black Myth: Wukong Soundtrack Selection” za pośrednictwem platformy, możesz cieszyć się wyselekcjonowaną listą utworów z gry. Gorąco zachęcamy do zapoznania się z utworami najpierw podczas swojej wędrówki jako Przeznaczony, a dopiero później do wysłuchania ich oddzielnie.