Black Myth: Wukong Pre-Purchase Bonus Content
※ Pre-purchase either the Standard Edition or the Digital Deluxe Edition of Black Myth: Wukong to directly claim it at the Keeper's Shrine (Respawn Point) during the early stages of the game.