Black Myth: Wukong – zawartość bonusowa w przedsprzedaży
※ Kup w przedsprzedaży Edycję Standardową lub Cyfrową Edycję Deluxe gry Black Myth: Wukong i odbierz przedmiot bezpośrednio w Świątyni Strażnika (punkcie odrodzenia) podczas wczesnych etapów rozgrywki.