Black Myth: Wukong Ön Sipariş Bonus İçerikleri
※ Black Myth: Wukong Standard Edition veya Digital Deluxe Edition için ön sipariş vererek oyunun ilk aşamalarında Bekçi'nin Mabedi'nden (Canlanma Noktası) doğrudan elde edebilirsin.