Black Myth: Wukong Soundtrack Selection
"Black Myth: Wukong Soundtrack Selection" features 67 tracks from the game, available for download in MP3 and FLAC formats.
※ After downloading, by launching "Black Myth: Wukong Soundtrack Selection" in your Library, you may access all tracks through "BlackMythWukongSoundtrack" in your local Epic Games folder.