Black Myth: Wukong Soundtrack Selection
※ "Black Myth: Wukong Soundtrack Selection" indirildikten ve Kütüphane'den başlatıldıktan sonra yerel Epic Games dosyanda bulunan "BlackMythWukongSoundtrack" dosyasından tüm şarkılara erişebilirsin.