Dear Destined Ones,
※ This upgrade does not include the base game. Owners of Black Myth: Wukong Digital Standard Edition can access Black Myth: Wukong Digital Deluxe Edition content after making the purchase.
※ By activating "Music Library" on the game's Title Screen, or downloading "Black Myth: Wukong Soundtrack Selection" through the platform, you can enjoy a curated list of tracks from the game.
※ The content of this upgrade is already included in Black Myth: Wukong Digital Deluxe Edition. Owners of Black Myth: Wukong Digital Deluxe Edition do not need to purchase this upgrade.