※ Ulepszenie nie zawiera podstawowej gry. Po dokonaniu zakupu posiadacze Cyfrowej Edycji Standardowej mogą uzyskać dostęp do Cyfrowej Edycji Deluxe gry Black Myth: Wukong.
※ Aktywując „Bibliotekę muzyczną” na ekranie tytułowym w grze lub pobierając „Black Myth: Wukong Soundtrack Selection” za pośrednictwem platformy, możesz cieszyć się wyselekcjonowaną listą utworów z gry.