Black Widow: Recharged
Powraca oryginalna strzelanka na dwa drążki z kultowym pajęczakiem! To propozycja w sam raz na Halloween. Gra Black Widow: Recharged została stworzona na nowo z myślą o współczesnych graczach i cechuje się intensywną oprawą wizualną, nowymi potężnymi zdolnościami, a także oryginalną ścieżką dźwiękową od nagradzanej kompozytorki muzyki do gier wideo – Megan McDuffee.
Pobij rekord w oldskulowym trybie arkadowym i zyskaj prawo do przechwałek, wchodząc na sam szczyt rankingu. Lub sprawdź swoje umiejętności i traf do rankingu jednego z 30 szalenie kreatywnych wyzwań, które wprowadzają emocjonujące zmiany w rozgrywce.