Black Widow: Recharged
Başrollerinde örümceklerin yer aldığı orijinal kült klasik, iki analoglu nişancı oyunu geri dönüyor! Black Widow: Recharged, Cadılar Bayramı için tam zamanında muhteşem görüntüler, güçlü yeni beceriler ve ödüllü video oyun müzikleri bestecisi Megan McDuffee'nin yeni orijinal oyun müzikleriyle modern zamanların oyun deneyimi için yeniden tasarlandı.
Bu nostaljik arcade modda yüksek skor hedefle ve liderlik tablosunun en üstüne yerleşerek herkese hava at. İstersen de oynanışı yepyeni ve heyecan verici şekilde değiştiren 30 farklı sürükleyici ve yaratıcı meydan okumalardan birinde yeteneklerini sına ve liderlik tablosundaki sıralamanı gör.