Blacksad - Under the Skin
W tym samym czasie doniesiono o tajemniczym zniknięciu Roberta Yale’a, jego wschodzącej gwiazdy, który ma wejść na ring, by odbyć jedną z najważniejszych walk w swojej karierze.
Sonia Dunn, córka Joe’a, która przejęła klub, musi sobie poradzić z problemami finansowymi. Dlatego zatrudnia prywatnego detektywa Johna Blacksada, by zbadał zniknięcie Yale. Ta mroczna sprawa zaprowadzi naszego detektywa do najciemniejszych i najbardziej ponurych kątków Nowego Jorku.
Dzięki antropomorficznym postaciom i świetnie oddanemu, niesamowitemu klimatowi lat pięćdziesiątych XX wieku BLACKSAD: Under the Skin obiecuje niezwykle mroczną przygodę kryminalną odznaczającą się charakterystyczną atmosferą serii komiksów o tym samym tytule.
Przeprowadź dochodzenie na swój własny sposób. Skorzystaj ze swoich kocich zmysłów w poszukiwaniu nowych wskazówek. Podejmuj decyzje w imieniu Blacksada i wpłyń na rezultat prowadzonej sprawy.