BLACKTAIL - Ana Oyun + Orijinal Oyun Müzikleri Paketi
Ormanın koruyucusu mu olacaksın yoksa kâbusların kaynağı mı? Canlı bir peri masalı diyarında geçen okçuluk, büyücülük ve karanlık hikâye anlatılarıyla dolu bir macera olan BLACKTAIL'da Baba Yaga efsanesini yaşa ve her şeyin nasıl başladığına şahit ol.
Büyücülükle suçlanarak bir ortaçağ dönemi Slav yerleşkesinden kovulan 16 yaşındaki Yaga olarak oynuyorsun. Geçmişinin yaşayan anıları yürüyen habis ruhlar olarak döndüğünde kendi gizemini çözmek için onları avlamaktan başka çaren kalmadı.
Kendini BLACKTAIL Orijinal Oyun Müziklerinin akışına bırak. Rüyayı andıran Slav temasının modern notalar ve dijital seslerle birleşiminden doğan eşsiz kontrast, BLACKTAIL'ın dünyasına hayat veriyor.
Arkadiusz Reikowski'nin bestelediği, Robot Koch, Zazula Vokal Grubu, Bartosz Pałyga ve CZELUSC kolektifinin seslendirdiği müzikler; Yaga'nın yol aldığı güneşli çayırlardan karanlık zindanlara kadar heyecan dolu her anına eşlik ediyor. Müzikler, eşi benzeri olmayan bu kasvetli masal diyarına duygusallık katıyor.