BLACKTAIL – Oryginalna ścieżka dźwiękowa
Muzyka skomponowana przez Arkadiusza Reikowskiego z dodatkowym udziałem Robota Koch, grupy wokalnej Zazula, Bartosza Pałygi oraz kolektywu CZELUŚĆ towarzyszy Yadze podczas jej wzlotów i upadków, poprzez skąpane w słońcu łąki aż po najmroczniejsze lochy. Stanowi emocjonalne tło dla mrocznej, jedynej w swoim rodzaju baśni.